5 Ekim 2012 Cuma

Bilemiyorum...


 BİLEMİYORUM         

         Böyle bir yaşantı görmedi çağlar
         Yarın ne olacak  bilemiyorum
         Sade Anne değil Türkiye’m ağlar
         Yarın ne olacak bilemiyorum

                              Terör başı  evimizde  beslenir
                              Komut verir dağdakine seslenir
                              Maske giymiş düşmanlara yaslanır
                              Yarın ne olacak bilemiyorum

         Kolumuz  güçlüdür bükemiyorlar
         Nifak  tohumunu ekemiyorlar
         Büyük Türkiye’mi  çekemiyorlar
         Yarın ne olacak  bilemiyorum.

                               Dost dost diye  diye  doldular
                               Bir vücuttan kol bacağı böldüler.
                               Öldürdüler arkamızdan güldüler
                               Sonu  ne  olacak  bilemiyorum.
          
         Büyük Meclis birbirine uymuyor
         Vatan hasta iniltiyi duymuyor
         Ölenleri kimse öldü saymıyor
         Yarın ne olacak  bilemiyorum.

                               Adliyeler doldu  doldu taşıyor
                               Yargıç beyler ne yapacak şaşıyor
                               Haklı  haksız  hapislerde  yaşıyor
                               Sonu  ne olacak  bilemiyorum.

          İstiklal   Marşında “tüten  son ocak”
          Bu kutsal  Türkiye’m  bizimdir  ancak
          Bizi  bizden  başka  kim  kurtaracak
          Yarın  ne olacak  bilemiyorum

                               Aşık Kara bundan çok şeyler seçer
                               Allah  göstermesin  kalırız  naçar
                               Senlik  benlik  etme  iş işten  geçer
                               Sonu  ne  olacak  bilemiyorum.

Meşeli köyünden 87 yaşında  vatan aşığı Şavşat’lı Aşık Kara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder