19 Ocak 2012 Perşembe

ÖZDEMİR ASAF

Dünüyle ünlü insanlar bugün gün yüzü görmezler.

Dost gerçekleri.. Düşman işine geleni.. Deli ağzına geleni.. Aşık içinden geçeni söylermiş.

Kendi bahçesinde dal olamayanın biri, Girmiş bahçeme ağaçlık taslıyor.

Evlilik, iki kişilik yalnızlıktır.

İki yüzlünün dilinde tat, kalbinde ise fesat gizlidir.

Özgürlüğü elinden alınan çocuğa büyük derler.

Bir seni görsün istiyorsan gözüm, bir beni görmeli gözün.

Ağzında yalan varken konuşma!

Herkes fazlasıyla sevmiş, Ben eksikleriyle de sevdim oysa.

İnsan mı paraya bağlı, para mı insana bağlı ? Bu, insana bağlı.

Ne para istiyorum ne de pul. Tek bir istediğim var, o da yalansız bir kul.

insanı bedenen ameliyat etmek için bayıltmak gerekir,ruhen ameliyat etmek için se ayıltmak.

Kolay mıdır bir anda herşeyden vazgeçip gitmek, Yoksa herşeye rağmen gitmekten vazgeçip sevmek mi gerek ?

Unutsun beni demişsin, bu bana imkansız geliyor. Çünkü unutmam için önce seni hatırlamam gerekiyor.

Yanına kadar koştuktan sonra, Bir adım daha atamayacaksan eğer; Oraya kadar sakın koşma. Sana değil, bekleyene yazık olur.

Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat herşeye bedeldir.

Yalnızlık paylaşılmaz, paylaşılsa yalnızlık olmaz.

Sevmeyi Bilmiyosan Kullanma O İki Kelimeyi ! “Yani Ne Sen Kirlet Ağzını O Sözle. Ne de O Söz Ağlasın Kimin Eline Düştüm Diye.

İnsanlar gelmeleriyle boşluk dolduranları severler, gitmeleriyle boşluk yaratanlara aşık olurlar.

İnsanın zamanı varsa, herşeyin gelmesini beklemeye mecburdur. Her şeyi varsa eğer; Zamanın geçemesini beklemeye mahkumdur.

Ne zaman imkansızı seversen, işte o zaman gerçek seversin.

Sustuğunu bilen olgundur, bildiğini susan değil.

Anı bahçelerinde üşümek sıcaktı.

Ölüm; ben seni utanç ile titrerken gördüm.

Beni öyle bir yalana inandır ki ömrümce sürsün doğruluğu.

Gerçek değer; gelmesi boşluk dolduran değil gitmesi boşluk yaratan.

Yolun geleceğini çizdim, geçmiş gibi.

Açlık insanı öldüren, partileri yaşatan bir olaydır.

Bütün renkler aynı hızla kirleniyordu, birinciliği beyaza verdiler .

Bir sevgiyi anlamak, bir yaşam harcamaktır… Harcayacaksın!

Bugüne en uzak gün, dün.

Benimle ömür geçer mi ki dedim. Senle geçirmeye ömür yeter mi ? dedi. İşte bu bana bir ömür yetti.

Bir kez geçer, bir insan bir karşı’ya, Ondan sonra artık herşey karşı’dır.

İnsan parasını kaybedince fakir, özgürlüğünü kaybedince esir, aşkını kaybedince şair olurmuş.

İki tür nokta var ; biri önüne ve ardına bakar , biri ardına bakmaz ardını noktalar.

Gelmesen önemli değil, gelsen önemli olurdu!.. Gelmemen büyük yalnızlığımı doldurdu.

Sevilenin yanlışı görünmez, sevilmeyenin görüntüsü yanlıştır.

Her seven sevilenin boy aynasıdır. Sevmek sevilenin o aynaya bakmasıdır.

Ölünceye kadar seni bekleyecekmiş, Sersem. Beni seni beklerken ölmem ki. Beklersem.

Yaşamak için bırakılmış bir yön baktım, yoktu: Ben direnmek için elimden gelin yaptım.

Solan renkleri boyamakta o boyasız boyacı.

Seni bulmaktan önce aramak isterim. Seni sevmekten önce anlamak isterim. Seni bir yaşam bitirmek değil de, Sana hep hep yeniden başlamak isterim.

Bir insan treni kaçırırsa başka bir tren gelir onu alır. Bir ulus treni kaçırırsa başka bir ulus gelir onu alır.

Dün sabaha karşı kendimle konuştum. Ben hep kendime çıkan bir yokuştum. Yokuşun başında bir düşman vardı. Onu vurmaya gittim ve kendimle vuruştum.

Her korkan kaçmaz. Ama her kaçan, korkaktır.

Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın. Bu yılan doğadaki yılandır, toplumdaki değil. Yanlış anlaşılıyor.

Şu hayvan o kadar vahşî ki.. Onun üstesinden ancak insan gelebilir.

sen bana bakma ben senin baktıgın yerde olurum.

Güçlü olmanın türlü yolları vardır, dürüst olmanın bir tek.

Ben sevmekten hiç borçlu çıkmadım.

Bir kelimeye bin anlam yüklediğim zaman sana sesleneceğim. ÖZDEMİR ASAF

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder